سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پایگاه جهاد فرهنگی_اقتصاد مقاومتی

در خیابان ها راه رفتن حرام است..اگر قصد تان از رفتن به بیرون انجام کار ضروری است به سرعت کارتان را انجام دهید و برگردید و گرنه...

گفتم اگر مفتی های عربستان اینجا بودند چنین فتوایی می دادند...

دیروز رفتم بیرون کار مهمی داشتم،وقتی برگشتم خیلی ناراحت بودم

باخودم گفتم اگر کارم غیر ضروریه آن را به زمانی دیگه موکول کنم و یا با تلفن کارم را راه بیاندازم و گرنه دیگه بیرون نمی رم.یا اگر هم رفتم سرم را بندازم پایین ونه به کسی نگاه کنم و نه به چیزی...سرپایین برو و بیا..همین!

به خواهرم گفتم این موضوع را گفت مگه میشه چه حرفی میزنی؟

!

مکان عمومی یا بهتر بگم در ظاهر عمومی و درواقع خصوصی جایی برای من و تو نیست..در این مکان خصوصی نه می توانی سرت را بالا بیاوری و حتی اتفاقی به یک دختر نگاه کنی چون با ناز و عشوه ها و آن موها و کفش هاو لاک ها...جز گناه برای توی دختر ندارد چه برسد به پسر!

مجبوری آنقدر سرت را پایین بیاوری و به کفش های خود نگاه کنی و تا آن حد هم که یا به در و دیوارمیخوری و یا راه را گم می کنی...!!!

پس در خانه ات بمان و اصل دور کاری را اجرا کن و صدایت هم درنیاید..چون اگر حرفی برنی پخ پخ...

چه شد که این شد؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا قانون امر به معروف را تصویب نمی کنید؟

چرا اینقدر صدا وسیما ساکت است؟

چرا همه گذاشته اند این امر اهم را برای یکی دونفر؟

چرا شروع نمی کنیم؟

چرا شهر تهران را چسبیده اید و آن هم فقط توچال و تجریش را و بقیه شهرهارا به حال خود گذاشتید؟

سکوت ما برای چیست؟

سکوت در همه جا....در هر امری؟حتی عزت ایران؟حتی آینده ایران؟

چرا بیخیال همه چیز شدیم؟چرا وزارت امور خارجه اجازه ملاقات با سران فتنه را به اشتون داد؟آقای ظریف دیگر چه قدر گردن کج کردید دربرابر آمریکایی ها؟آقای ظریف شما نماینده خانواده شهید شهریاریدبودید نبودید؟پشت درهای بسته چه امتیاز دیگری به آمریکایی ها دادید؟

این سکوت فقط اجازه کارهای دیگر را به شما می دهد ما که راضی نبودیم امیدوارم کسانی که جانشان را در این راه گذاشتند از شما بگذرند....


ارسال شده در توسط حنیفا