سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پایگاه جهاد فرهنگی_اقتصاد مقاومتی

 

یاعلی(ع)بانوی دو عالم همسرت فرمود:هرکس پیرو علی باشد به معنای حقیقی سعادتمند واقعی است.. و چه شقی و بدبخت شد کسی که تو را نشناخت و تورا پیرو نبود..یاعلی دردهایت را کوه نتوان بر دوش کشیدن..یاعلی باتو با همسرت با فرزندانت چه کردند..آنها که در محضرت بودند و تو را درک کردند وفادار به تو نبودند ..قطعا میدانی بعد از تو چه کردند..باخود فکر میکنم بعداز تو هم نخوانستند نام و نشانی از تو بماند علی جان..گرچه میدانم هیچکس با خواست خدا توان مقابله ندارد...این جمله کمی آرامم می کند هیچکس با خواست خدا توان مقابله ندارد..انگار نام علی یعنی مخالفت با علی..وای بر کوفیان و کوفی مآب ها..

 

تشابه اسمی ذهنم را درگیر کرد...

کسی از سر دلسوزی گفت:سید علی را اذیت می کنند،برای چه؟مگر چه می گوید؟مگر با کدام کارشان مخالفت دارد؟اوکه فقط می گوید مردم ،مردم ،مردم...

گفتم:اینها هنوز نفهمیدند چه نعمتی است ولایت فقیه خدانکند دیر شود..خدانکند حرف خمینی را زمین بزنند که:پیرو ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد...او خوب میدانست اگر دستورات آمریکا اجرا شود سرنوشت ماهم مثل عربستان و افغانستان است...این اذیت کردن ها عاقبتش نوکرشدن برای آمریکاست خوب میدانی چه می گویم!!!با توام با تو..این مملکت ولایت فقیه می خواهد نه آمریکا..

لبیک یا رهبر دلسوزم..

 


ارسال شده در توسط حنیفا