سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پایگاه جهاد فرهنگی_اقتصاد مقاومتی

گروه تروریستی داعش به سمت کربلا در حال پیشروی است.سوره فیل را 5 مرتبه به نیت هلاکت داعش و پیروزی مسلمانان بخوانید و تا میتوانید این را نشر دهید تا به دست شیعیان برسد..

لعنت الله علیهم...


ارسال شده در توسط حنیفا

به حدم امام رضا (ع) که می روم...به دورو بر که نگاه میکنم...زوج های جوانی که به تازگی زندگی خود را آغاز کردند بیشتر توجهم را جلب می کند...آمده اند به یمن برکت امام رضا(ع)زندگیشان را با نور الهی و خدایی شروع کنند..

دیدن بعضی از این زوج ها احساس شعف به طرف مقابل می دهد...چه خوب فلسفه ازدواج را درک کردند...نصف دین را کامل کردند...

چشم از نامحرم برمی دارند و به زندگی خود وفادار می مانند و زندگی خودرا محکم تر و پایدارتر بنا می کنند...

ولی در عجبم از رفتار دیگران...مگر فلسفه ازدواج غیر از این است؟...یا فلسفه اش چشم و هم چشمی،آزادی بیشتر،آرایش بیشتر،چشم چرانی..است!

در همان حرم آن امام مهربان میبینیم بازهم باهمان آرایش و چادری که به زور برسر گذاشته و چشم هایی که به این طرف و آن طرف است  درکنار همسر خود دست در دست...!بگذریم..

نمیدانم خیلی چیزها معنی و مفهومش برای ما گنگ و مبهم است..یا مفهوم دیگری جایش قرار گرفته...

فقط در آخر می گویم..امیدوارم با ازدواج بتوانیم چشم بر بسیاری از گناهان ببندیم نه اینکه راه ورود گناهان راباز کنیم...الهی آمین.

 


ارسال شده در توسط حنیفا

چند روزه اصلا حس نوشتن نیست... سوژه فراووون ولی نمیشه نوشت...اصلا دلم به نوشتن نیست...

دلم برای پیامای مدیرای وبلاگ تنگ شده...وقتی میگه:کاربر محترم مطلب شما برگزیده شده و در جایگاه پیوندها در مجله پارسی نامه قرار گرفته امیدوارم  همیشه موفق باشید....فعلا که دیگ از این پیاما برای ما نمیدن.شایدم یه عاملی که باعث شد بی انگیزه بشم همینه چقد سختگیرشدین؟

خدایا دعا میکنم همه مشکلات حل بشه ...

جایی خوندم عقاب وقتی تو آسمون اوج بگیره دیگه خودش رو به آسمون و باد می سپره و تلاشی نمیکنه چون همه تلاششو برای رسیدن به اوج کرده..ما انسانهام وقتی دچار مشکل میشیم باید خودمون رو به خدا بسپریم تا مشکلات حل بشه...

الهی به امیدتو...


ارسال شده در توسط حنیفا

همیشه اینقدر تو غفلت و بی خبری بودم،اینقدر سرگرم زندگی و کارام میشدم که یادم می رفت داریم کم کم به ماه خدا نزدیک میشیم.ماهی که تمامش برام همیشه خیر و برکت بود.ماهی که شیطان حتی یک نگاه چپ نمیتونه به مهمانان خدا بکنه.من میخوام هر روز آماده تر شم رای این ماه خوب خدا.حیف نیست بدون آمادگی واردش بشم؟حیف نیست بی هوا روزه بگیرم بدون معرفت؟

هر روز استغفر الله ربی و اتوب الیه...

خدایا ببخش بخاطر همه چی...بخاطر بی معرفتی من،بخاطر فراموش کاری من،بی هدفی من،خدایا دستمو محکم تر بگیر تا با قدم های محکم به سمتت بیام.

چه ماه های خوبی..رجب که گذشت ولی شعبان و رمضانش هنوز هست.

تو این ماه های عزیز و پربرکت برای جوانانمون دعا کنیم.تا خدا بحق این ماه های پربرکت مشکلات جوانانو برطرف کنه.


ارسال شده در توسط حنیفا

خدایا کمک کن...

 


ارسال شده در توسط حنیفا
   1   2      >