• وبلاگ : پايگاه جهاد فرهنگي_اقتصاد مقاومتي
  • يادداشت : کدوم لبيک؟
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + من 
    اصل حرفتون جاي بحث داره، اما فقط اين نکته را بگم که "کلي فضاحت توي سريال ها" و "پيام بازرگاني داغون" مربوط به صدا سيماست، نه "وزير بووووق"!!
    پاسخ

    سلام..ممنونم که سرزديد...وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي همونطور که از نامش پيداست مسيءول است تا همه محصولات فرهنگي که در جامعه است تحت نظر و تدقيق قرار دهد...هر فيلمي که ساخته ميشه بايد وزارت فرهنگ بهش مهر تاييد بزنه ...پيام بازرگاني هم اگر داراي بي اخلاقي و ترويج فرهنگ غربي و ترويج تجملات است بايد وزارت فرهنگ و يا به قول شما صدا وسيما اگر مسءول اينکار است جلوي اين کارها را بگيرند...ممنونم که اومديد.
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ جمعه 92 اسفند 23 نوشته شما با عنوان کدوم لبيک؟ برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب رهگذرم، دل نبند.... و دبير سرويس آن آسمان بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام...ممنونم....ياعلي
    سلام .وبلاگ خوبي دارين.آفرين
    ميخواستم خدمتتون عرض کنم از اين به بعد با قرار دادن يه کد ساده در وبلاگتون ميتونيد کلي درآمدزايي کنيد. به ازاي هر بازديدکننده ي وبلاگتون 70 ريال بحساب شما واريز ميشه.بصورت لحظه اي هم ميتونيد درآمدتون رو مشاهده کنيد. امتحانش که ضرر نداره. اميدوارم سال جديد رو با درآمدمناسبي آغاز کنيد. پيشاپيش سال نو مبارک